Dit gerecht met kabeljauw en quinoa is voedzaam, vult goed en is ook nog eens snel en makkelijk te bereiden! Zeker na een drukke dag is dit heerlijke recept echt een aanrader!

Shii-take voor een verbeterd immuunsysteem

Shii-take is goed tegen bacteriën, virussen en schimmels. De kwaliteit van het immuunsysteem, dat als voornaamste taak heeft ziekten te weren, wordt verbeterd door het innemen van shii-take. Hierdoor wordt je minder vatbaar voor ziekten.

WAT HEB JE NODIG? (VOOR 2 PERSONEN)

  • 150-200 g verse kabeljauw (per persoon)
  • 250 g Quinoa
  • pittige mosterd
  • 1 rode ui, 1 prei, doosje shiitake champignons en 1 rode punt paprika’s
  • Peper en verse knoflook

MAAK & BAK

  1. Kook de quinoa volgens de beschrijving.
  2. Smeer ondertussen de kabeljauw in met een beetje olijfolie en 1 tl mosterd
  3. Bak deze in een pan op middelhoog vuur en breng op smaak met verse knoflook en peper.
  4. Snijd de groenten in stukken en bak en kruid deze met wat peper en verse knoflook naar wens. Bak ze niet te lang zodat ze nog lekker knapperig blijven.
  5. Voeg deze bovenop de gemengde sla met de gebakken groenten.
  6. De kabeljauw is nu ook klaar, voeg deze bovenop het geheel.
  7. Maak het af met wat verse kruiden en serveer direct.

 

Enjoy!